Hodnotenie
Deti v Bakomi sa učia preto, lebo ich to zaujíma. Nie preto, lebo dostali inštrukcie alebo chcú získať odmenu. Ako sme to dokázali? Na prvom stupni neznámkujeme.
Používame techniku cielenej reči – konkrétne pomenúvame, čo dieťa urobilo („Teraz si sa správal priateľsky.“, „Teraz si rozprával, no nemal si slovo.“)
![](http://bakomi.sk/wp-content/uploads/2019/08/lista_4-300x29.png)
Vedieme dieťa, aby samo našlo chybu.
![](http://bakomi.sk/wp-content/uploads/2019/08/lista_4-300x29.png)
Vytvárame priestor, aby si deti poskytovali spätnú väzbu navzájom.
![](http://bakomi.sk/wp-content/uploads/2019/08/lista_4-300x29.png)
Smerujeme pozornosť detí na to, čo sa im darí.
![](http://bakomi.sk/wp-content/uploads/2019/08/lista_4-300x29.png)
Každý štvrťrok sa triedny učiteľ stretáva s rodičom a dieťaťom, kde dáva podrobné hodnotenie ku každému predmetu a dieťaťu priestor odprezentovať svoju prácu a cítiť za ňu zodpovednosť.
![](http://bakomi.sk/wp-content/uploads/2019/08/lista_4-300x29.png)
Na vysvedčení poskytujeme podrobné slovné hodnotenie, na druhom stupni aj známky.
![](http://bakomi.sk/wp-content/uploads/2019/08/lista_4-300x29.png)
Deti na druhom stupni majú každé dva týždne individuálne stretnutie s triednym učiteľom, kde hovoria o práci v škole, plnení individuálnych cieľov, správaní, ale aj o osobných záležitostiach.
![](http://bakomi.sk/wp-content/uploads/2019/08/lista_4-300x29.png)
![](http://bakomi.sk/wp-content/uploads/2019/08/foto_4.jpg)